Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Χρόνια Πολλά Δημήτρη & Δήμητρα

Χρόνια Πολλά Δημήτρη & Δήμητρα… Ευχές για τη Γιορτή σας!!!

(Ο Δημήτρης & η Δήμητρα γιορτάζουν στις 26/10)
– Δημήτρη, για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια σου πολλά και ότι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!
– Δημητρούλα μου Χρόνια σου Πολλά. Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.
– Δήμητρα μου για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.
– Ότι ζητά η καρδούλα σου κι΄ ότι ποθεί η ψυχή σου όλα για σένα μάτια μου δώρο για τη γιορτή σου.
–Δημήτρη σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά και δημιουργικά.
– Αγαπημένη μου Δήμητρα για την γιορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.
– Λίγες γραμμές πολλές ευχές, για μια ζωή όλο χαρές. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, να’ χεις ζωή παραμυθένια, δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις και ότι αγαπάς να αποκτήσεις! Χρόνια Πολλά Δήμητρα!
– Δημητρούλα Χρόνια σου πολλά, σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου πάντα υγεία ευτυχία και αγάπη.
– Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία να γίνει αληθινή. Χρόνια Πολλά Δήμητρα για την ονομαστική σου γιορτή!
– Αγάπη μου Δήμητρα εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!
– Χρόνια πολλά Δημητρούλα μου, ν’ ανθίζεις, να μοσχοβολάς, και να χαρίζεις ομορφιά, σε όλους όσους αγαπάς για όλη σου τη ζωή.
Χρόνια Πολλά Δημήτρη & Δήμητρα
– Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές είναι πολύ μεγάλες, κι αν είναι μπόρα η ζωή να ΄ναι χαρές οι στάλες.
– Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία να γίνει αληθινή. Χρόνια Πολλά Δημήτρη για την ονομαστική σου εορτή!
– Η κάθε μέρα που περνά να είναι ευτυχισμένη γεμάτη υγεία και χαρά, ζωή ονειρεμένη.
– Ότι ζητά η καρδούλα σου κι΄ ότι ποθεί η ψυχή σου, όλα για σένα μάτια μου δώρο για τη γιορτή σου.
– Δήμητρα για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.
– Δήμητρα μου να είσαι πολύχρονη και να ΄ναι πάντα η ζωή σου γεμάτη ευτυχία.
– Δημητρούλα μου ένα μονάχα θα ευχηθώ, να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές που θα ακούσεις σήμερα!
– Δημήτρη μου εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!
– Χρόνια σου πολλά Δήμητρα! Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.
– Σαν ξημερώσει η γιορτή κι ο ήλιος ανατείλει, ευχές πάρε αμέτρητες απ΄τα δικά μου χείλη. Χρόνια πολλά Δημήτρη!!
– Δήμητρα να χαίρεσαι το όνομα σου! Εύχομαι όσοι προφέρουν το όνομα σου να είναι ευγνώμονες για το καλό που θα τους έχεις κάνει, και τέλος εύχομαι να αξίζεις τόσο πολύ ως άνθρωπος, ώστε κάποιος να θελήσει κάποτε να βαφτίσει το παιδί του δίνοντάς του το δικό σου όνομα..!
poly-gelio.gr 
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com