Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Το ΕΣΡ βάζει πρόστιμο στον… Καραϊσκάκη!


Εκτός από την γενναιότητα του, ο Καραϊσκάκης ήταν γνωστός και για την αθυροστομία του. Μάλιστα, τα λόγια του, έχουν τραγουδηθεί και από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, με την χαρακτηριστική φράση «Παπακωνσταντίνου «Όταν γυρίσω θα τους γα…σω». Το ΕΣΡ, όμως, δίνει «τέλος» στην αναπαραγωγή του συγκεκριμένου κομματιού, και επιβάλει πρόστιμο σε όποιον το αναπαράγει.
Συγκεκριμένα, ο Νίκος Καλογερόπουλος το χρησιμοποιεί στην ταινία του «Οι ιππείς της Πύλου», και στέλνει με τη δική του σειρά, το μήνυμα προς τους επικεφαλής: : «Εγώ τα έχω τραγουδήσει και τα έχω πει ξανά και ξανά και με το τραγούδι για τον Καραϊσκάκη, που το έχω γράψει από την ψυχή μου και δεν έχω ζητήσει καν δικαιώματα». Το γνωστό «Καραϊσκάκης», το «Άμα γυρίσω θα τους γα…σω», που έχει επιτύχει κάποια εκατομμύρια χτυπήματα, είχε τραγουδηθεί από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου και φέρνει στο μυαλό τον αθυρόστομο ήρωα της Επανάστασης που δεν μάσαγε μπροστά στους κατακτητές.
Και συνεχίζει: «Ποιοι σύγχρονοι κατακτητές, καλέ; Δεν τους βλέπεις όλους αυτούς τους νενέκους, τους τροϊκανούς και τους Ευρωπαίους; Ένα μάτσο τεχνοκράτες χωρίς όραμα, ούτε ουσία. Μπροστά τους, ο Ζισκάρ ντ’ Εστέν και οι όμοιοί του φαντάζουν εξτρεμιστές».

koolnews.gr
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com